Szkolenie odbyło się w siedzibie hotelu, w podwarszawskim Majdanie. Udział w kursie wzięło 17 pracowników obiektu, których doświadczenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy dotychczas było nikłe. Cztery godziny wystarczyły, by przygotować ich do podejmowania sprawnych działań w sytuacjach zagrożenia życia lub zdrowia.
– To było bardzo udane szkolenie – mówi Klaudia Kuczyńska, przedstawicielka hotelu Brant. – Nasz zespół jeszcze długo dyskutował na temat szkolenia po zakończeniu zajęć. Zostaliśmy pozytywnie zaskoczeni faktem, że tak duży nacisk został położony na zdobycie praktycznych umiejętności. A tych zdobyliśmy bardzo dużo!
Nacisk na naukę i doskonalenie praktycznych umiejętności ratowania życia to standard szkoleń Eskulapa. Program kursu dla Brant Hotel został specjalnie przygotowany z myślą o potrzebach pracowników nowoczesnego obiektu oraz o sytuacjach, które mogą zdarzyć się na jego terenie. Kursanci nauczyli się zatem jak pomóc osobie, która doznała urazu lub utraciła przytomność, a także nauczyli się obsługi defibrylatora AED.